Hvad er HubSpot CRM?
HubSpot adskiller sig fra andre marketingplatforme ved at det basalt set ikke “bare” er en marketingplatform.
Det er også en CMS-platform, en salgsplatform og en kundeserviceplatform. Og det hele er forbundet til den samme datakilde — CRM (Customer Relations Management), som er en betegnelse for det system, man håndterer sine kundeoplysninger i.
- Hvad er kundernes kontaktinformationer?
- Hvad er deres interesser og problemstillinger?
- Har I haft en dialog med dem før? Hvad nåede I frem til?
Svarene på alle disse spørgsmål skal findes i ét enkelt, omfattende og overskueligt CRM-system.
Hvorfor vælge HubSpots CRM?
Der findes mange forskellige CRM, og de kan allesammen de mest basale funktioner, som I skal bruge. Så hvorfor vælge HubSpot?
Fordi HubSpot er den eneste platform, der helt fra bunden er tænkt sammen med CMS, marketing, salg og service.
Det betyder, at du kan spare den tid, du ellers ville bruge på at få dit CRM til at tale sammen med dine tjenester, og gå direkte til den sjove del — at hive kvalificerede leads ind og skabe tilfredse kunder.
Hvad kan Hubspot CRM?
HubSpots CRM giver dig muligheden for at håndtere og organisere dine kontakter i en effektiv og simpel database. Du kan nemt følge op på dine potentielle kunder og guide dem gennem hele købsrejsen.
- Track dine kontakters webaktivitet og identificer nye leads som besøger din hjemmeside.
- Personliggør emails og send til dine mailinglister, så du kan pleje forholdet til hver enkelt kontakt.
- Du kan med fordel håndtere dine annoncer, og oprette landing pages, så du kan konvertere besøgende til salgskvalificerede leads — helt uden manuel kodning.
- Hold overblik og mål performance med dashboards baseret på rapporterings- og analyseværktøjer. Alt sammen samlet under ét system — og det hele er gratis!
Vil du vide mere om HubSpot? Vi har lavet en guide over de 4 Hubs, og hvordan de kan hjælpe din virksomhed med at nå jeres mål.