Digitalisering med HubSpot Hubs
Hvilke HubSpot Hubs har jeg behov for?
HubSpot-platformen er organiseret i 4 såkaldte hubs. Hvert Hub fungerer som en værktøjskasse for de redskaber, man har brug for i alle typer af digital kundekontakt:
- CMS Hub: Her håndterer du din hjemmeside — det første, kunden ser.
- Marketing Hub: Her skaber man indholdet, der tiltrækker kunden til hjemmesiden.
- Sales Hub: Her hjælper man kunden i den sidste del af købsrejsen.
- Service Hub: Her håndterer man den efterfølgende kontakt, så kunden får den bedst mulige oplevelse.
CRM i centrum
HubSpot CRM står i midten af det hele som den database, der leverer kundeinformationen til de forskellige hubs, og som de alle synkroniserer med. Samtidig kan man se CMS Hub som underliggende for hele processen, da det er selve hjemmesiden.
Hvorfor dele sine ydelser op på denne måde? Fordi så skal du kun forholde dig til de ydelser, du rent faktisk skal bruge! Hvorvidt du burde bruge dem alle sammen er i højere grad et spørgsmål om dit behov (Spoiler alert: Vi anbefaler det).
Lad os dykke ned i, hvad du kan bruge de 4 hubs til.
Hubspot CMS Hub
CMS Hub tager sig af alt hvad der vedrører din hjemmeside. En tiltalende og velfungerende hjemmeside er en grundlæggende forudsætning i dag.
Hvis den første side, kunderne lander på, ikke gør dem klogere eller tydeligt fortæller dem, hvorfor de er der, vil de højst sandsynligt tage benene på nakken, før de har fået et godt indtryk af virksomheden med på vejen. De har måske endda fået et decideret dårligt indtryk.
HubSpots CMS Hub gør det nemt at lave nye sider med flotte, gennemprøvede templates som udgangspunkt, så du hurtigt kan få en effektiv og professionel landing page op og stå og komme i gang med at samle leads hurtigt.
Skab dynamiske hjemmeside oplevelser. Nem og intuitiv web-redigering
Drag-and-drop redigering
Du kan nemt udvikle og opdatere dine websider uden brug af HTML, CSS og JavaScript kodning. Du skal blot trække og slippe de elementer, du ønsker på dit website, så det er i øjenhøjde med dine målgrupper.
Website-skabeloner
Der findes et hav af muligheder, når det gælder temaer til dit website. HubSpot tilbyder gratis skabeloner til netop dit erhverv. Start fra bunden eller benyt dig af gennemprøvede skabeloner.
Interaktive webapplikationer
Gør brug af ekstra webapplikationer, der passer til dit behov. Integrér plugins fra kendte udbydere og saml dit data ét sted.Content på flere sprog
Håndtér dine domæner på flere sprog og optimér i forhold til SEO. Giv brugeren mulighed for at nemt skifte mellem d
Optimér og personliggør din hjemmeside
SEO-optimering - og anbefalinger
Med HubSpots SEO-anbefalinger, kan du nemt forbedre dine websiders chance for at blive set på Googles søgemaskine. Du kan nemt optimere dine websider i forhold til opdaterede retningslinjer for SEO.
Live chat, formularer og chatbots
HubSpot tilbyder mange muligheder for at kommunikere nemt med dine kunder. Med live chat kan du tale med dine kunder i realtid. Du kan også tilpasse din helt egen chatbot for at oprette automatiserede beskeder.
Split-test dine hjemmesider
Med HubSpot CMS kan du foretage split-tests med op til fem variationer af din webside. HubSpot vælger derefter den bedst præsterende side, som passer til dine kunders ønsker.
Webanalyse og -optimering
Skab et overblik over hvordan dit website performer, og hvilket content der driver trafik til dit website. Få flere informationer om dine kontakter, og hvordan de har fundet frem til dit website.
Administrer et voksende team og hjemmeside med få klik
Standard SSL-certifikat
Et standard SSL-certifikat vil automatisk blive pålagt dit website. Dette skaber tillid mellem dit brand og besøgende, øger dit rank på Googles søgemaskine.
Aktivitetslog
Giv dit team tilladelser til redigering af dit website, og skab et overblik over hvem der foretager hvilke ændringer.
24/7 sikkerhedsovervågning og trussel sporing
HubSpots dedikerede sikkerhedsteam garanterer dit websites sikkerhed døgnet rundt. De foretager sig automatiske og manuelle opfølgninger af mulige angreb og misbrug mod dit website.
Er du interesseret i HubSpot CMS Hub?
Så kontakt os her!
Få kundernes opmærksomhed
Blog
Publicér content som din målgruppe leder efter, og optimér indholdet, så det kan findes i søgemaskinen og på sociale medier. Du kan med fordel tilføje Call-to-action knapper og konvertere dine læsere til potentielle kunder.
SEO
HubSpot Marketing hub giver dig muligheden for at planlægge din content strategy og opbygge rank authority. Organisér dit content under en indholdsklynge for at blive fundet af søgemaskiner.
Håndtering af annoncer
Håndter dine Facebook, Instagram, LinkedIn og Google annoncer under et tag, og udnyt de mange fordele HubSpot tilbyder for at ramme din målgruppe. Du kan også rapportere din ROAS (Return On Ad Spend), og overskueliggøre data fra alle dine kampagner.
Kontrol over SoMe
Opret dine kampagner det samme sted som du deler blog posts og landingsider. Publicer indhold direkte til din Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter konto. Du kan også holde øje med enhver interaktion med dit content og brand, og opret forbindelse til mulige kunder.
Video
Med HubSpots marketing hub, kan du nemt uploade videoer og bruge dem når som helst og hvor som helst. Du kan med fordel indlejre videoer på din landing pages eller Email kampagner, som det passer dig.
Leadkonvertering
Landing page builder
Design og udvikl landingsider til dine potentielle kunder, og vælg blandt de mange mobiloptimerede skabeloner for at konvertere på bedste vis.
E-mail marketing
Opret professionelle Email kampagner, som er mobil-optimerede, og personliggør enhver kampagne for alle dine kunder. Lav løbende opfølgninger på dine Email kampagner, og foretag splittests for at øge klikraten.
Marketing Automation
Automatisér dele af dine marketingaktiviteter ved at oprette kundespecifikke workflows, for at pleje dine leads, give dem en leadscore og opfølge deres aktiviteter.
Lead Tracking og håndtering af leads
Du kan øge din database med automatiserede workflows og generere leads. Du kan også segmentere og pleje dine leads baseret på data du har indsamlet og få det fulde billede af dem.
Dashboards og analyseværktøjer
Marketing analytics
HubSpots marketing hub tilbyder data-drevet analyseværktøjer, så du kan træffe mere præcise beslutninger i forhold til det content du skaber. Her kan du få et godt overblik over, hvordan de forskellige marketingkanaler præsterer.
Salesforce integration
Du kan forbinde HubSpot til Salesforce med få kliks. Her kan du sende data om dine leads til din salgsafdeling, så de kan lukke salget mere effektivt.
Er du interesseret i HubSpot Marketing Hub?
Så kontakt os her!
HubSpot Sales Hub
Sales Hub strømliner dit salgsteam.
Selv den bedst designede hjemmeside og den mest inspirerede marketingkampagne er så godt som værdiløse uden et effektivt salgssetup. Sales Hub giver jer en brugervenlig og stærk salgsopsætning, der er optimeret til at fodre jeres sælgerne med den relevante data i jeres CRM.
Organiser dine samtaler
Email og tracking
Følg med i open- og click through rates så du ved, når dine prospects bliver til varme leads.
Email skabeloner
Spar tid ved at genanvende de bedste Emails, som nemt kan deles med dit team. Du kan også personligøre dine Emails, så de taler direkte til et potentielt lead eller kunde.
Tracking af opkald
Med få klik kan du optage samtaler med dine kunder og forbedre kundeoplevelsen. Disse optagelser bliver gemt i dit CRM-system, som er let tilgængeligt for dit salgsteam.
Conversation AI
Du kan indhente automatiske data fra dine leads, når du optager samtaler. Disse data kan bruges til at analysere kundeoplevelsen.
Kontakthåndtering og kundeprofiler
Håndter alle former for kontakt med dine leads og kunder, og dyk ned i kundens profil og bliv klogere på dine kontakter.
Deling af dokumenter
Opbyg et bibliotek af salgsdokumenter, som er let tilgængelig for dit team. Du kan også tracke hvilke dokumenter, der lukker salget for den enkelte kontakt.
Kundeforhold
Aftaler og møder
Hold styr på dine aftaler og møder med dine kunder. Book et møde med få kliks, eller giv dine kunder muligheden selv for at vælge et tidspunkt.
Sales automation
Automatisér dele af salgsprocessen ved at oprette Emails og opgaver. Disse led skaber følger op med dine kunder, så du ikke glemmer aftaler eller opgaver.
Live chat
Hav samtaler med dine kontakter i realtid eller opret chatbots, som besvarer mange af de spørgsmål, dine kontakter kan have.
Hold styr på din pipeline
Salgsforberedende materiale
Opret salgsmateriale til dit team, så I er godt rustet til at lukke salget med jeres kontakter. Saml jeres manuskripter og guides ét sted.
Analyse af resultater og salgsrapportering
Skab et overblik over dine salgsdata, så din salgsafdeling nemt kan bevæge sig mod jeres fællesmål. Med dette værktøj, kan du og dit salgsteam dyk længere ned i indsigter, som kan effektivisere jeres salgsproces.
Er du interesseret i HubSpot Sales Hub?
Så kontakt os her!
HubSpot Service Hub
Service Hub skaber glade og loyale kunder
Det er billigere at holde fast i en kunde end at skaffe en helt ny. Desuden er glade, loyale kunder uvurderlige som omvandrende ambassadører for din virksomhed. Derfor bør enhver virksomhed have en klart defineret plan for, hvordan de højner kundetilfredshed og holder kontakten med eksisterende kunder.
Forener alle dine hold og kanaler i et system
Conversations inbox
Integrér din Email, live chat, Facebook messenger med mere i én indbakke, så dit team nemt kan starte samtaler med jeres kontakter.
Team management
Organisér dit team således at hver enkelt medlemmer har adgang til de rigtige resurser. Du kan nemt skabe et overblik og håndtere adgangsforhold, status og tilgængelighed på tværs af dit team.
Analyse af resultater og salgsrapportering
Skab et overblik over dine salgsdata, så din salgsafdeling nemt kan bevæge sig mod jeres fællesmål. Med dette værktøj, kan du og dit salgsteam dyk længere ned i indsigter, som kan effektivisere jeres salgsproces.
Skalerer dine supportkanaler
Knowledge base
Hjælp dine kunder med at hjælpe sig selv. Du kan skrive artikler og besvare ofte stillende spørgsmål på en nem og organiseret måde, så dine kunder kan hjælpe sig selv.
Ticket automation
Håndter henvendelser fra dine kunder på en nem og overskuelig måde. Du kan også automatisere henvendelser, så den rigtige person fra dit team, kan tage sig af opgaven.
Proaktiv kundeservice
Customer Feedback Surveys
Forstå dine kunder bedre ved at sende de rigtige spørgeskemaer, og få indsigter i hvad dine kunder tænker om dig. Du kan med fordel også bruge analyseværktøjer til at forbedre kundeoplevelsen over tid.
Brugerdefineret data
Saml data, som du selv definerer, og giv det en brugerdefineret kategori. Du kan også oprette workflows for at automatisere processer, som sparer dig og dit team tid baseret på din data.Reporting Dashboards
Opret brugerdefinerede dashboards efter dit og dit teams behov. Du kan altid give tilladelser til dit hold og samtidig kontrollere, hvilke personer der har adgang til privat data med avancerede tilladelser