Godt content er forudsætningen for succes online
Det er afgørende at kende sine målgruppers adfærd og interesser, for at kunne ramme dem med det rigtige indhold på de rigtige platforme.
For at være tilstede på det rigtige tidspunkt er betalt annoncering på sociale medier og Google Ads effektivt til at blive synlig for dem, der endnu ikke ved, at det er din virksomhed de leder efter.
FXA kan hjælpe med at udvikle en strategi, der kortlægger, hvem de potentielle kunder er, og hvor man kan komme i kontakt med dem.
Det forudsætter at:
- Vi udvikler personabeskrivelser
- Vi udvikler argumenter på strategisk, taktisk og operationelt niveau
- Vi udvikler konkret og relevant indhold i form af blogs, cases, nyhedsmails, SoMe-posts etc.
Inbound på alle dine kontaktpunkter
Afhængig af strategien kan man derefter gå i gang med betalt annoncering på tværs af sociale medier og målrette indholdet til bestemte industrier og jobfunktioner. Google Ads kan sikre en høj placering på udvalgte søgeord på Google og tiltrækker mere relevant trafik til websitet.
Det kan også være retargeting til potentielle kunder, som allerede har været i kontakt med jeres indhold og blot har brug for en påmindelse —en oplagt mulighed for at lukke salg med en høj ROI.
I det hele taget giver det næsten altid mening at køre Inbound marketingkampagner på tværs af flere kanaler for at ramme flere berøringspunkter på købsrejsen og fylde salgstrakten med glohede leads.