Kilroy
At få et af 90ernes mest populære rejsebureauer, Kilroy, tilbage på kortet hos de unge og rejselystne med fokus på gymnasierne.
Hvervekampagne på landets gymnasier
- Koncept
- Grafisk design
- Kampagne
- Web
- SoMe
Ambassadør for hele verden
Tilbage i 90erne var Kilroy Travels meget kendte blandt de 18–26-årige som rejsebureauet, der kunne levere de mest spektakulære rejser for unge, ikke mindst pga. deres Go before it’s to late kampagner. I midten af 00’erne forsvandt Kilroy først ud af mediebilledet og herefter gradvist ud af målgruppens bevidsthed.
Kilroy Travel havde således et behov for at repositionere sig som de unges foretrukne leverandør af dannelsesrejsen efter gymnasiet. De efterlyste derfor nogle seriøse bud på markedsføring med ”kant”, som kunne eksekveres af deres interne kommunikationsafdeling, herunder en model til opbygning af et ambassadørkorps på gymnasierne samt idéer til involverende og relationsskabende events.
Vi gennemførte en dybdegående markedsanalyse, inklusiv en række fokusgruppe-interviews og vendte tilbage med et idékatalog, der gav klare anvisninger på opbygning af et loyalitetsopbyggende ambassadørkorps på landets ca. 130 gymnasieskoler.