Multicut.
Cutting edge

Kunde Multicut
Projekt

Multicut havde behov for at gentænke deres online profil, som ikke længere repræsenterede virksomheden korrekt. Projektet indebar udvikling af ny kommunikationsstrategi med et særligt fokus på CRM og inbound marketing.

Hvad vi gjorde Vi udviklede ny identitet og nyt logo, en designguide og retningslinjer for den løbende kommunikation baseret på HubSpot CRM og HubSpot CMS.

Ikke bare foran, men langt foran

Multicut er på 30 år gået fra at være et mindre maskinværksted med mindre opgaver til at være en ledende virksomhed i maskinindustrien med et særdeles avanceret industry 4.0 produktionsudstyr, som servicerer producenter af blandt andet vindenergi, greentech og luftfarts- og forsvarsudstyr.

FXA MULTICUT WEB

Efter en grundig proces med deltagelse af ledende medarbejdere hos Multicut – og FXA – endte vi med at stå med en strategi for kommunikationen, med klart definerede værdier, klare beskrivelser af kernepersonas og klare budskaber.

 

 

Cutting edge manufacturing solutions

Multicut er efter eget udsagn ikke blot foran andre producenter af produktionsløsninger, de er decideret cutting edge. Det har været udgangspunktet for udrulningen af alt fra nyt website og sociale medier til flag, skilte og visitkort.

FXA MULTICUT FOLDER


Det nye
website er bygget på HubSpot CMS, som belejligt nok spiller 100% sammen med HubSpot CRM, og har dermed direkte fat i viden om de enkelte besøgende og hvad de forventer af et online besøg. 

”De der Aarhusianere fik sat godt og grundigt skub i snakken om vores fremtidige salg og marketing. Vi har brugt de sidste 30 år til at blive gode til at dreje, fræse og forme metal og det var tydeligt, at de også var gode til deres håndværk. Selve processen var ikke uden bump, for det er altid ømtåleligt, at ændre så radikalt på tingene. Men FXA formåede, med blid hånd, at lede os på den rigtige vej og resultatet er jeg mere end almindeligt stolt af”

Lars Rasmussen
CEO og ejer, Multicut

 

 

”Da jeg startede i 2020 blev det hurtigt et stort ønske for mig, at få Multicut opdateret med bedre salgsværktøjer, herunder få formaliseret vores salgproces med CRM og få skabt et nyt website som bedre afspejlede vores værdier og kompetencer. I hele processen har FXA været vores tro væbnere, som har gjort det nemmere at træffe svære beslutninger.”

John S. Andersen
CSO, Multicut

 

Skal I også have hjælp til at gentænke jeres identitet og kommunikation? Book et møde og hør mere om hvordan vi kan hjælpe jer.

 

Book et møde i dag