Et pionerarbejde med ny grafisk identitet
Kunde
Danfoss Cooling
Projekt
At implementere et helt nyt corporate design i nogle af Danfoss’ første go-to-market aktiviteter efter et markant skift i stil og tone.
Hvad vi gjorde
- Workshop med Danfoss' centrale kommunikationsafdeling
- Implementering til Chillventa-messen 2014
Et langvarigt samarbejde
FXA har i adskillige år haft en koncernleverandøraftale med Danfoss og er blandt de reklamebureauer, der er godkendt til at løse opgaver for koncernens forskellige afdelinger og divisioner. For snart 10 år siden havde vi æren af at udarbejde designmanualen for det grafiske design, der har givet Danfoss sit helt eget udtryk i alle årene siden, og siden har vi løst utallige opgaver for flere af Danfoss’ afdelinger og divisioner.
Chillventa ’14: Første visning af nyt design
Det nye, røde design blev første gang vist frem for markedet ved Chillventa-messen i Nürnberg i oktober 2014 – og Factor X Adman havde stået for det grafiske arbejde, med messaging, skærmpræsentationer og messemagasin – alt sammen i de nye klæder og med Danfoss’ nye tagline i fokus: Engineering Tomorrow.