Støtek ønskede et nyt look, så vi udviklede en ny identitet og skabte en designguide baseret på et opdateret logo, et nyt website og nye retningslinjer for den løbende kommunikation. Se det endelige resultat her.
Århus Charter havde behov for at revitalisere deres identitet som ikke længere repræsenterede virksomheden optimalt. Se hvordan vi klarede opgaven her.
Vi udviklede ny identitet baseret på begrebet Full Circle Exhibition Partner, nyt logotype, designguide og retningslinjer for den løbende kommunikation. Læs mere her.
Flux havde brug for at få 15 stillinger besat, og havde ikke haft held med deres traditionelle jobannoncer. Vi udviklede en levende kampagne, med fokus på targeting af de rigtige mennesker. Læs mere om hvordan det gik lige her.
Vi udviklede ny identitet og nyt logo, en designguide og retningslinjer for den løbende kommunikation baseret på HubSoot CRM og HubSpot CMS.
FXA har udviklet Flux's logo og identitet med udgangspunkt i ny kommunikationsstrategi, udarbejdet en guide for deres grafiske identitet og retningslinjer for den løbende kommunikation.
Endnu engang er DM i Kabelstrip blevet afholdt med stor succes. I samarbejde med Waskönig+Walter har vi implementeret en landsomspændende gamificerings-kampagne - og det var sjovt!
Nyt svinefoder udviklet af Hornsyld - et produkt, de danske svineavlere ikke må gå glip af! Vi står for hele kampagnen.
Udvikling af ny online tilstedeværelse på 3 sprog, baseret på Wordpress CMS og HubSpot Marketing Hub. Opsætning af PIM og effektivisering af intern håndtering og forbedring af kundeoplevelse.
Dansk salgsselskab til tysk producent af forsynings- og installationskabler. Revitalisering af identitet, udvikling af kommunikationsstrategi, digital infrastruktur baseret på HubSpot og løbende udvikling af indhold til blogs og sociale medier, der skal øge kendskabsgraden til virksomheden.
Udvikling af kommunikationsstrategi, CVI og digital infrastruktur baseret på HubSpot CRM. Løbende udvikling af nye online features og salgs- og marketingaktiviteter udfra filosofien om ”Honest Work. Honest People. Honest Machines."
PJM-teamet består af en masse engagerede og erfarne mennesker, som er helt vilde med det, de laver. Og så er de generøse. Ikke kun over for hinanden og deres kunder; de er også generøse med deres viden, og derfor er det lige præcis det, der skal drive deres inbound marketing fremover.
I virkeligheden handler det om, at vinyl og supersygehusene er et oplagt match. Vinyl sikrer god hygiejne, sætter mennesker i centrum og giver arkitekterne frie rammer. Den fortælling har vi nu fortalt i ”Vinyl i supersygehusene”.
AH Industries er en dansk industrikoncern, der producerer og bearbejder større metalemner til fx vindindustrien og offshore. AH Industries udvikler og sælger også avanceret løftegrej til vindmøllebranchen og har produktion rundt om i Danmark og i Kina.
Steen Mengel, grundlægger og direktør i Mengel Ejendomme, har en usædvanlig forkærlighed for smukke, specielle og bevaringsværdige bygninger. Både at skabe dem og holde dem i live. En passion, som han har dyrket i over 35 år – og som vi har fået æren af at beskrive og pakke pænt ind på et flot og funktionelt nyt website.
Korrekt luftfugtighed er vigtigt - det ved man godt i fødevareindustrien, i trævarebranchen og i utallige andre brancher. I Danmark findes en af de førende specialvirksomheder på området - det er så til gengæld alt for mange, der ikke ved. Det laver vi om på.
Udvikling af en rammende visuel identitet og en kommunikationsstrategi, der kunne løfte et ambitiøst tøjmærke op, hvor det hører til.
Vi vidste ikke, hvordan vi skulle gøre helt almindelige installationskabler sexy over for elektrikeren. Ikke før vi fandt på at organisere det første danmarksmesterskab i… kabelstrip! Så vidste vi det lige med ét.
DuPont’s danske afdeling for enzymer henvendte sig til os for at få hjælp til at lancere det nye enzym. Vi gik i gang med at udvikle tekst og grafik til bl.a. en direct marketing-kampagne, målrettet brygmestrene på de store bryggerier i det meste af verden.
"Skaf os bruttomateriale, så vi kan ansætte 3.000 kvalificerede ingeniører, geologer og andre erfarne specialister indenfor olieindustrien”.
Sådan blev udfordringen formuleret af Maersk’ Corporate Communication.
Dansand har længe været kendt for at indvinde og forædle dansk kvartssand til gør-det-selv-folket og til industrien. Men Dansand har også et miljøben, hvor man udvikler og sælger sandbaserede produkter, der filtrerer og renser forurenet vand.
LogPoints SIEM-løsning holder øje med al aktivitet i alle IT-systemer og er designet til at give et pip fra sig, hvis der er tegn på ondsindede angreb, så en virksomheds IT-afdeling eller sikkerhedseksperter kan tage affære.
MAN Diesel & Turbos website er også i stor skala. Mere end 500 selvstændige sider med adskillige tekstblokke, billeder, grafikker, links og infobokse til hver, og Factor X har netop gennemført opgaven med at udvikle en stor del af indholdet hertil.
FXA har i adskillige år haft en koncernleverandøraftale med Danfoss og er blandt de reklamebureauer, der er godkendt til at løse opgaver for koncernens forskellige afdelinger og divisioner.
Knarren er en norsk bådtype, der blev designet i fyrrerne som en elegant, letsejlet og billig båd til folket. I dag er den en sejlbåd for absolutte liebhavere, der elsker den for de smukke linjer, enkle håndtering og fremragende sejlegenskaber.
Nu er løsningen her. Den hedder C30, og det er en lille tablet, som man hiver i vaskemaskinen, når man skal vaske sine mountainbiketrøjer rene for mudder og sved. Tabletten gør kål på bakterierne, så tøjet dufter rent og behageligt, næste gang man skal i skoven.
Chillventa er kølebranchens største internationale messe, og Danfoss Cooling er naturligvis til at få øje på her. Et helt nyt design med fokus på den markante Danfoss-røde farve og helt nye retningslinjer for messaging skulle stå sin prøve.
Vald. Birn A/S er et jernstøberi. Sådan et rigtigt et, hvor der er sort og støjende og varmt, og hvor store mænd hælder 1400 grader varmt stål op i baljer og støber gearkasser og svinghjul til lastbiler.
Egholm lever af at udvikle, producere og markedsføre redskabsbærere til vedligeholdelse af park- og vejanlæg.
ADK Teknik er et dansk sikrings- og alarmselskab med aarhusianske rødder og store vækstplaner. ADK Teknik kan også bryste sig af at have branchens mest tilfredse kunder, og det tør vi sige med sikkerhed, for vi har talt med flere af dem.
Danfoss Industrial Refrigeration har i de senere år haft stor succes med deres ICF Flexline® valve stations – ventilhuse med plads til diverse funktionsmoduler, som bruges i industrielle køleanlæg. Her bruger man en lang række forskellige kontrolventiler, måleventiler og reguleringsventiler, og ofte sidder de på række i en kølestreng.
Palsgaard er kendt verden over som en vigtig leverandør af emulgatorer og stabilisatorer til fødevarebranchen – uden Palsgaard, ingen margarine, kort fortalt. Men Palsgaards viden på emulgatorområdet kan faktisk bruges et helt andet sted, nemlig i plastproduktion. Grønnere, sundere og mere bæredygtige additiver til plast, markedsføres nu under brandnavnet EINAR.
CeramicSpeed… Navnet gør de fleste cykelentusiaster bløde i knæene. Blandt professionelle cyklister og dedikerede amatører er CeramicSpeed kendt som producenterne af verdens bedste og mest letløbende nav og tandhjul til racercyklen – alle baseret på kuglelejer med keramiske kugler.
Den danske plastbranche har oprettet en frivillig genbrugsordning, hvor entreprenører, håndværkere og kommunale virksomheder kan få indsamlet gammelt PVC og få det bortskaffet til genbrug. Ordningen hedder WUPPI og bruges i dag af størstedelen af de danske kommunale affaldsselskaber.
Visiopharm A/S er en dansk medico virksomhed i stærk vækst. De udvikler software til digital billedanalyse, der giver patologer over hele verdenen et stærkt og effektivt værktøj til diagnosticering af en lang række alvorlige sygdomme som f.eks. cancer.
For Sejersen handler det ikke om at få mange kunder, kun om at få de rigtige. Hans konsulentydelser er målrettet til produktionsvirksomheder, og derfor taler vi i et sagligt, professionelt og direkte sprog, både visuelt og tekstuelt.
Nyhedsbrevene er beregnet til at give et overordnet indtryk af Primo som en virksomhed med årtiers erfaring i produktion af profiler til alt lige fra kirurgiske komponenter til offshorekabler – med en kombination af stærke case-stories og produktnyheder.
Primo er en virksomhed med datterselskaber i mange europæiske lande, og fælles for dem alle er en dyb passion for ekstrudering, for plast og for at løse de ofte meget krævende opgaver, kunderne giver dem.
I forbindelse med kontraktunderskrivelsen af 21 gigantiske containerskibe, ønskede Maersk Shipping at få udarbejdet et pressemateriale, som ville give verdenspressen et let tilgængeligt og interessant materiale med gode historier om brandet Maersk Shipping.
Kilroy Travel havde behov for at repositionere sig som de unges foretrukne leverandør af dannelsesrejsen efter gymnasiet. De efterlyste derfor nogle seriøse bud på markedsføring med ”kant”, som kunne eksekveres af deres interne kommunikationsafdeling.
Fabrika er en ung virksomhed, med sin egen serie af elmotorer. De er certificeret forhandler af siemensmotorer. Kunden er primært maskinbyggere, med der er behov for et bredt sortiment af ydelser, som kun Fabrika kan levere.
Epiito udvikler og producerer 3D hardware og software løsninger til Healthcare, Smart City og industrivirksomheder. Epiitos fuld-skala 3D-modeller giver virksomheder, projektejere og offentlige organisationer et værktøj, der involverer, og optimerer, fører til bedre projekter, øger viden og fremmer salgsprocesser.
Med et stilsikkert og enkelt design indskriver Montana sig i den stolte danske designtradition. Brandet står stærkt i kundernes og forhandlernes bevidsthed — en position, som kræver løbende vedligeholdelse og udvikling.
Lindab er primært kendt for produkter og systemer til ventilation samt tagrender og tagplader i stål – de færreste ved, at Lindab også råder over en af markedets bedste porteføljer, når det gælder porte.
Nyt emballagedesign til DSV Frø til de miljøbevidste haveejere. Vi spørger: Skal produktemballage absolut være gabende kedeligt? Og hvorfor ikke bruge græs i stedet for pap? Når man nu kan?