Brand-identitet: Hvem er I, hvad står I for?
Vi lægger vores erfaring og kreative ressourcer i at skabe den brand-identitet, der bedst viser omverdenen, hvem I er, hvad I står for og ikke mindst — hvorfor I findes.
Virksomhedens brand-identitet er en visuel funktion af virksomhedens værdisæt og eksistensberettigelse (dens ”why”) udtrykt uden ord. En identitet skal derfor være ægte — den skal præcist og ærligt udtrykke hvem I er, hvad jeres ide om jer selv er, og hvad jeres historie er.
Derfor er branding eller rebranding andet og mere end en gang salgslakering.
Logoet: Hugget i granit — for en tid i det mindste
Når vi arbejder med jeres grafiske og visuelle brand-identitet, begynder vi som regel med det vigtigste: Jeres logo. Logoet er ofte hjerteblod for en virksomhed — den mindste ændring er som et jordskælv og vil altid blive mødt med modstand.
På den anden side er et nyt logo en chance for at redefinere sin egen fortælling i en ultrakompakt visuel form. Derfor koster det penge at udvikle et godt logo — og det kan koste mange penge. Også hos os. For det tager tid at finindstille skytset. Til gengæld er det rigtige logo nærmest uvurderligt.
Er du interesseret i brand-identitet?
Så kontakt os her!
Detaljerigdom i brand-identitet er rigdom for jeres brand
En virksomheds identitet tager som regel form gennem hundredevis af små og store detaljer. Jo mere der er tænkt over detaljerne, jo lettere bliver det at sende de rette signaler, og derfor er forarbejdet så vigtigt.
Vi ser på jeres farvevalg, vi definerer brugen af logo, farver, payoff, skrifttyper, og vi gør det på en måde, hvor der ikke er nogen tvivl om, hvad meningen er. En visuel identitet bør være konstrueret, så enhver afvigelse kun sker efter en nøje tilrettelagt plan.
Man skal følge med tiden og erkende, når ens identitet bliver en anelse jordslået at se på.
For det gør den.
Jeres brands identitet er kun så stærkt som jeres regelsæt for den
Vi bruger forskellige online og offline platforme til at sikre, at jeres identitet er let at give videre til andre, der skal arbejde med den. Vi skaber templates og guides, der klart og tydeligt viser hvad man må, og dermed også hvad man ikke må.
Det betyder, at en virksomhed trygt kan overlade det til eksterne at producere marketingmaterialer og stole på, at det blå logo ikke pludselig hænger på messestanden i en orange variant oversået med gyldne stjerner, fordi nogen syntes, at det kunne være fedt.
Jo flere regler, vi har defineret på forhånd, og jo flere templates, vi har lavet til jer, desto stærkere kan I styre resultatet og dermed jeres visuelle historiefortælling.