Airtec havde behov for at udvikle sit brand og blive synlige, ikke kun i Danmark, men i hele EU.
- Markedsanalyse
- Kommunikationsstrategi
- Design
- Implementering af HubSpot
Korrekt luftfugtighed er vigtigt - ikke bare for mennesker, men også for råvarer og produktionsudstyr. Det ved man godt i fødevareindustrien, i whiskyproduktion, i byggebranchen, i trævarebranchen og i utallige andre brancher. I Danmark findes en af de førende specialvirksomheder på området - det er så til gengæld alt for mange, der ikke ved.
Det laver vi om på.
Airtec er navnet, og højtryksluftbefugtning er det lidt knudrede begreb, Airtec er specialister i.
Luftbefugtning går kort fortalt ud på, at man tilfører et lokale fugt i form af forstøvet vand. Det holder luftfugtigheden i et nærmere defineret område, typisk mellem 40 og 60 % relativ luftfugtighed. Dermed fjerner man de gener, der opstår, når luftfugtigheden indendørs bliver for lav. Og det gør den. Særligt om vinteren, når vi varmer kontorbygninger og produktionshaller op. Det giver problemer, primært i form af statisk elektricitet, ubehag for mennesker, udtørring af råvarer og færdigt producerede varer, svævestøv og alt for høje temperaturer.
Airtec® er en specialvirksomhed, der - næsten som en urmager med håndværket i top - kan designe og installere et anlæg, der løser disse problemer. Det sker, ved at Airtecs specialister besøger det sted, hvor anlægget skal installeres. Derefter kan de nøjagtigt beregne, hvor meget vand, der skal tilføres hvornår. Selve anlægget består så af et vandbehandlingsanlæg, en styreenhed og et antal dyser og forstøvere, enten i et lokale eller i ventilationskanaler. Airtec® har bunkevis af stærke cases og glade kunder, men de er for ukendte på markedet. Det løser vi - og det løser vi ved at fortælle de gode historier.
Inbound marketing som filosofi
Tanken er, at ude omkring i verden sidder der produktionsfolk, facility managers, ingeniører, driftschefer, viceværter og meget andet, der river sig i håret og ikke kan forstå, hvorfor de har de problemer med indeklimaet, som de har. De skal altså kunne finde et svar, når de googler, og det gør de. Når de så googler, fx "why does raw wood dry out in winter," så kommer Airtec® med svaret. Dermed er der skabt mulighed for kontakt og dialog - på det tidspunkt, hvor den potentielle kunde er allermest interesseret i, at nogen forstår hans pine.
Redesignet website på fem sprog
Det er filosofien - content marketing eller inbound marketing. Det kræver blot et website, der kan håndtere alt dette, samt noget stærkt, målrettet indhold i form af nyheder, blog posts, whitepapers, guides, beregnerværktøjer og så videre. Vi har derfor, med HubSpot som platform, konstrueret et helt nyt website, der kan understøtte denne nye måde at sælge sig selv på. Da Airtec® i høj grad er til stede lokalt, er websitet udviklet med hele fem sprog: Dansk, engelsk, tysk, polsk og finsk.
Intelligent content skaber leads
Som videntung virksomhed er det centralt for Airtec® at være generøs med den del af virksomhedens viden, som a. kunderne kan bruge til noget konkret, og b. Airtec® ikke kan sælge for penge. Det er den lokkemad, der skal trække leads til. Derfor har vi skrevet adskillige blog posts om forskellige aspekter af luftbefugtning og sørget for at få dem spredt vidt og bredt via sociale medier, SEO og link building.
Vi kan også gøre det for din virksomhed.