Når klar strategi skaber hurtige resultater

ADK Teknik

Kunde ADK Teknik IVS
Projekt Webudvikling og kommunikationsplan
Hvad vi gjorde Udvikle et nyt website for ADK Teknik der fokuserer på ydelser og kundecases. Udarbejde en klar kommunikationsplan.

Alarmsystemer der taler for sig selv

ADK Teknik er et dansk sikrings- og alarmselskab med aarhusianske rødder og store vækstplaner. ADK Teknik kan også bryste sig af at have branchens mest tilfredse kunder, og det tør vi sige med sikkerhed, for vi har talt med flere af dem.

De siger alle sammen det samme: ADK Teknik er fantastiske. Vi har begået deres nye website baseret på en ambitiøs kommunikationsplan, der skal bringe det glade budskab om ADK Teknik ud til masser af nye alarmkunder, både offentlige og private virksomheder.

Når vi hos FXA sætter os ned med en virksomhed for at sammenstrikke en kommunikationsplan, sætter vi os ind i virksomheden og deres USP’er. Derfra behøver der ikke være langt fra ide til handling. ADK Teknik er seneste eksempel på dette.

Nøgleordet indenfor snart sagt alle brancher er vækst. Om målet er mersalg, introduktion af nye forretningsområder eller ekspansion på nye markeder, så må en virksomhed, uanset størrelse, udvikle sig for at forblive konkurrencedygtig. Hvor i denne udvikling, man vælger at lægge fokus, er meget forskelligt. Nogle ekspanderer fysisk med flere medarbejdere og større kontorlokaler. Andre specialiserer sig indenfor mere fagspecifikke felter, mens andre igen forsøger at favne lidt af det hele.

 

ADK-01

 

Kundetilfredshed i højsædet

På det punkt er ADK Teknik ikke anderledes end så mange andre sikkerhedsfirmaer. Fra blot at være en ide i indehaver Jim Frederiksens hoved, har virksomheden udviklet sig til at være en af landet mest pålidelige sikringsselskaber, med stor fokus på kundetilfredshed, høj produktkvalitet og de bedste tekniske løsninger.

Såvel trofaste som nye kunder, samt leverandører og samarbejdspartnere har ofte prist ADK Teknik for at skille sig ud fra mængden på deres serviceniveau. Hver enkelt henvendelse bliver taget alvorligt og behandlet personligt og professionelt – her er man ikke blot et nummer i rækken. Potentialet stort, og ønsket er fortsat at skabe mere vækst, øget omsætning og endnu flere tilfredse kunder.

 

ADK-02

 

Kommunikationsplanen og de mange roser

I samarbejdet mellem FXA og ADK Teknik skulle vi første udarbejde en kommunikationsplan.

Kommunikationsplanen blev udarbejdet på baggrund af grundig research af såvel virksomheden som markedet, og resultatet af diverse analyser blotlagde et behov for en række nye, proaktive tiltag for ADK Teknik, bl.a. et spritnyt website med alt hvad dertil hører af nyt design, enkel struktur samt elementer af tekst, video og foto.

Dernæst kom implementeringen af cases, som tydeligt skulle fortælle fordelene ved ADK Teknik gennem konkrete erfaringer og afsluttede opgaver. Alle kunder og leverandører, som FXA kontaktede med henblik på erfaringer med ADK Teknik, havde lutter roser og lovprisning tilovers for Jim Frederiksen og hans virksomhed og fremhævede igen den gode service og trygheden ved at vide, at hjælpen altid kun er en opringning væk – uanset problemets størrelse.

 

Klar strategi og hurtig eksekvering

Fra kommunikationsplanen lå færdig med en klar strategi for det videre forløb, gik der blot 6 uger, før det nye website var klar til at gå i luften! Godt håndværk og implementering af nye visioner behøver nemlig ikke tage evigheder, hvis blot projektet følger en klar og gennemtænkt strategi.

 

 

Skal vi lægge en plan sammen, så I kan komme ud og gå i kødet på jeres marked på den bedst tænkelige måde?

 

Book et møde i dag